Min vikt & mått efter 9 veckor

 
Nu:
 
Totalt:
Vikt:
76,8 kg
+0,9
-4,3
    
Mage:
82
+2
-13
Stuss:
110
0
-8
Lår:
65,5
0
-6,5
Byst:
92
0
-6
Under byst:
81
0
-6
Vad:
37
0
-5
Arm:
30
0
-2


Vart inte så mycket plus på vågen som jag hade trott, pjuuu.... +0,9kg är helt ok för jag har ätit så mycket goda saker och jag har inget dåligt samvete. Jag har njutit varje sekund...
1 Emma:

skriven

Det var ju skönt gumman.

Jag har inte vågat väga mig på 2 veckor. Jäkla samboskap;)

2 Anso:

skriven

Ja det e att lättare att lägga på sig när man är två, speciellt om den ena parten kan äta vad som helst utan att gå upp o en annan räcker det med att man tittar så har man gått upp... Men du e ju alltid fin gumman ;)

3 Malin:

skriven

Visst går det inte att hålla sig borta från gosakerna för jämnan ;)

4 Anso:

skriven

Så sant!

Kommentera här: