Myshelg

I fredags kom min älskling hem igen från Nigeria :D Det va så härligt att äntligen få träffa honom, han har ju trots allt varit borta i ca 5 veckor...
Han hade köpt med sig en Hugo Boss parfym och en Smirnoff vodka (1l) åt mig. Det visar sig att han känner mig ganska bra vid det här laget, hehe! Det kan ju inte gå fel med parfym och vodka ;) Det va bra för mina parfymer börjar ta slut och inget o dricka har jag heller (o det är party på G den 29e).
Jag hade köpt Alicia Keys nya skiva "Element of Freedom" och Erik Grönwalls singel "Higher" till honom som födelsedagspresent (han fyller 25 år idag) och han verkade bli glad för presenten ;) Grattis älskling!

Under helgen tog vi det bara lugnt och njöt av varandras sällskap. Va en sväng i Skärholmen i lördags på dagen för Emmanuel behövde handla lite grejer på den afrikanska butiken som finns där och vi passade även på att käka lunch på foodcourten. Vi däckade ganska tidigt båda två både fredag och lördag. Emmanuel var trött efter resan och väderomställningen och jag trött efter första veckan i skolan.

Emmanuel åkte hem till Örebro igår :( Kändes trist men det är bra att han bara är ca 2 timmar bort... Skönt att ha honom hemma i Sverige igen.

1 Emma:

skriven

Det låter mysigt!



Hälsa o gratta Emmanuel.



Saknar dig. Puss o kram

2 Jen:

skriven

Åhh, mysigt!!!

Kommentera här: