Pedikyrjobb, bebismys o shopping

Har ju vart såå himla fattig den senaste tiden... Inte kul alls :S Som tur har jag vänner som velat ha lite behandlingar. Så i torsdags efter skolan va jag hemma hos Cilla på middag och passade på att fixa hennes o hennes syrras fötter, *katshiiing* o det klirra till i plånboken :D

Igår va jag hemma hos Vicky & Ronny. Kom dit vid ca 14 och åkte hemåt vid 22.30 så det vart en heldag. Var supermysigt! Fick träffa lilla Gabriel för första gången (han är 3v nu idag - grattis lilla gubben!). Vilken liten sötis han va... o så lugn o snäll ;) Jag fixade Vickys fötter och gav henne ryggmassage så det vart ytterligare klirr i kassan. Vi käkade middag (hembakad pizza, mums!) och kollade på Let's dance på kvällen så vart det lite godisätande också. En jättemysig dag, det får bli snart igen ;)




Igår ringde Gemma också och bokade in sig och Christian på pedikyr på onsdag :D

Idag sov jag till 12:30. Va såå skönt! Tog bussen till Kungens kurva och passade på att storhandla på Citygross. Det vart en full ryggsäck och tre påsar med mat ;) Nu sitter jag och tittar på den svenska filmen "Se upp för dårarna". Får bli att plugga lite grekiska senare... har massa glosor till på tisdag.

Kommentera här: