Myslördag med Emma

Igår så tog jag en härlig sovmorgon, vaknade väl upp runt 12.30 men gick nog inte upp ur sängen förrän 2 timmar senare. Gud så skönt! Sen blev det städning, dusch och fixa sig och sen hem till Emma i Haninge. Vi gick o käkade i Haninge centrum först och jag hade redan innan bestämt mig för att jag skulle ha en "jag får äta och dricka vad jag vill-dag". Så det blev en hamburgertallrik och en trocadero, åh gud så gott det var! Efter gick vi och handlade godis och hyrde film och sen åkte vi hem till Emma för mys. Vi kollade på Körslaget och filmen Kärlek i New York vilket kanske inte va den bästa filmen men den va helt ok. Åh så gott det var med godis - var ju faktiskt 4,5 vecka sedan sist jag åt! Men jag tänkte att en gång per månad är ok ;) Köpte must också, yummy!

 

Kommentera här: