Nedräkningen har börjat...

Nu på fredag är det dax att börja mitt nya liv. Jag känner mig grymt peppad och fokuserad :) Det känns skönt är att jag har berättat för mina vänner och kollegor och de kommer stötta och peppa mig längs vägen. Jag kan inte misslyckas! Jag vägrar! Så fr.o.m. fredag 2 mars är det flytande kost i form av shakes/soppor från Slanka som gäller ;) Och dessutom så ska mitt löpband användas - varje dag! Nu ska överflödskilona bort! I måndags var jag iväg till Elisabeth Staaf på Hälsoform i Älvsjö och inhandlade mina produkter för första veckan. Hon var verkligen jättetrevlig och jag fick ett superbra bemötande. Så torsdag nästa vecka ska vi ha den första uppföljningen. Spännande! Nu får ni hålla tummarna ;)

1 Emma:

skriven

Har inte kollat din blogg på evigheter. Så kul att du bloggar igen! Saknar dig.puss

2 Emma:

skriven

Jajamen, här går det undan;)



Ja, kom snart! Du e så välkommen så!

Kommentera här: