Sparadiset

Idag efter jobbet mötte jag upp bästa Malin i Ringen köpcentrum och vi strosade runt en sväng i butiker och sen bjöd Malin på lite middag :) Efter det begav vi oss till Sparadiset lite längre bort på Ringvägen för lite vardagslyx. När jag fyllde 30 fick jag nämligen en upplevelsepresent från Live It av mina nära & kära så dagen innan jul (som för övrigt var sista dagen) bokade jag in en 50 min helkroppsmassage för två personer på Sparadiset på Söder och idag var dagen då det var dags o njuta ;) Malin blev den utvalda o dela denna romantiska upplevelse, haha! Det var verkligen en riktigt mysigt ställe och behandlingen var helt underbar och verkligen välbehövlig för min spända kropp. Jag o Malin njöt till fullo och ville helst bara ligga kvar o sova en stund efter :P Nästa gång ska vi nog se till o boka in en av Relaxavdelningarna efter också ;) Myyyys...

Här fick Malin och jag våra underbara massager :D Lovely!
1 Anonym:

skriven

Jaaa det var verkligen lövley :) Tack för att jag blev den utvalde ;)

Kommentera här: