Dag 2

Tog sovmorgon idag, så skönt! Vaknade upp cirka 10.30 men låg o drog mig i sängen i ytterligare någon timme. Tog det lugnt o tittade lite på tv och åt/drack min frukost. Idag blev det jordgubbs-shake, åh så god den var! Blandade i lite is så det blev som en riktig milkshake :) Ångrar nu att jag inte köpte fler av den smaken :( Men det får bli nästa gång!
Har vart helt underbart väder ute idag, strålande solsken och klarblå himmel. Våren verkar vara här för att stanna :) Hoppas det iaf! Begav mig ut på en långpromenad runt Trångsund, Farsta och Sköndal. Blev sammanlagt en promenad på drygt 1 mil :) Mer detaljerad info finns på min Runkeeper.
Så hur mår jag nu andra dagen på min Slanka-diet? En hel del huvudvärk och kan känna mig sugen på sötsaker lite från o till, sen måste jag springa o kissa hela tiden. Utöver det mår jag finemang! Blev förresten kycklingsoppan till lunch, som för övrigt smakade supergott!

Kommentera här: