Handledare

I fredags var sista dagen för praktikanten Ann-Katrin (hon studerar till medicinsk sekreterare på Frans Schatau) som jag har varit handledare för i 4 veckor. Kommer va trist att inte ha henne kvar! Hon är verkligen jättetrevlig och det va kul att ha lite sällskap på mitt rum :) Jag fick mycket goda ord från henne angående mitt handledarskap vilket värmde i hjärtat! Har ju aldrig vart handledare förut men det va roligt! Det var ju inte så längesen jag själv var praktikant så jag vet hur jag själv ville ha det på praktikplatsen. Man ville ju gärna få se och göra så mycket som möjligt och det har jag försökt att leva upp till, hon var iaf mycket nöjd och hade gärna stannat kvar ;)

När hon slutade så passade jag på att köpa en liten blomma till henne för det har vart så roligt att ha henne där och även som en trevlig gest. Hon blev glad :)
Även jag fick present av henne, vilket var supergulligt!!! Det var verkligen inget jag förväntade mig och då blir det ännu roligare :) Jag fick en svart träningströja och två svettband och det passade ju superbra. Hon vet ju hur jag kämpar på med mina shaker/soppor och även försöker träna så gott som det går ;) Det är ju något som jag definitivt kommer få användning av! På måndag börjar vi dessutom med stegtävling på jobbet och jag är lagledare för vårt lag :) Nu ska det bannemig promeneras! Jag som lagledare måste ju visa vägen, då går det ju inte o va nån soffpotatis! Nu kör vi!!!

Kommentera här: