Hur går det med vikten då?

Har varit usel på att blogga den senaste tiden. Ja, som vanligt går det lite upp och ner i perioder. Vikten har det inte hänt så mycket med. Nu har det gått lite mer än 9 veckor och jag har legat och pendlat mellan 80-80,3 kg så jag har ju iaf gått ner lite sedan sist jag bloggade, då låg jag ju på 80,7 kg. Mitt mål var ju att ha gått ner till 80 kg (-10 kg) tills Habiba slutade på vår klinik och det klarade jag :) Så jävla gött! Stegtävlingen gick jag i mål på 2 dagar innan måldatumet och hela mitt lag gick i mål i tid också. Jag hamnade på cirka 10 700 steg/dag och det känner jag mig nöjd med :) Missade ju trots allt typ 1 vecka när jag var sjuk...

Idag började jag på Slanka Maxi igen. Ska köra det kanske 1 eller 2 veckor igen. Så nu är det flytande igen som gäller ;) Heja! Heja! Heja!

Bjuder på en liten bild hur jag ser ut nu. Känner mig faktiskt jävligt snygg och det känns grymt! Kommer dessutom i flera par jeans nu också ;) Sweet!

1 Ima:

skriven

Så snygg. Avis. Måste nog oxå ta ett par veckor med Slnka Maxi igen.

Kommentera här: