Äntligen ledig....

Ja nu är jag ledig i 10 dagar. Gud va skönt det ska bli!!
...Har haft mycket kontakt med bovärden i Vivalla under veckan, angående omtapetsering och diverse andra frågor. Verkligen en supertrevlig kille vilket gör det hela mycket lättare. Idag när jag pratade med honom sa han att en städfirma städade ur lägenheten idag så jag kunde få nyckeln idag. Jag sa då att jag inte slutar jobbet förrän kl. 18 men då sa han att han skulle jobba på Wictoria i Karlskoga ikväll från ca kl 22 så jag kunde komma dit och hämta nycklarna om jag ville. Så jag va och hämtade nycklarna för inte så längesen, lika trevlig i verkligheten va han och han sa också att vi skulle få lite rustning av lägenheten :D Vi skulle snacka mer om det i veckan. Men gud va bra!!! Så nu kommer vi flytta redan på söndag (istället för måndag). Marika och Björn hjälper oss i Örebro med möbler o allt... jättesnällt!! Åh vad roligt det ska bli ;)

Kommentera här: