Min vikt & mått efter 10 veckor

 
Nu:
 
Totalt:
Vikt:
75,6 kg
-1,2
-5,5
    
Mage:
81 cm
-1
-14
Stuss:
110 cm
0
-8
Lår:
65 cm
-0,5
-7
Byst:
92 cm
0
-6
Under byst:
81 cm
0
-6
Vad:
37 cm
0
-5
Arm:
30 cm
0
-2
1 Emma:

skriven

bra jobbat stumpan!!

2 Maria:

skriven

Halloj va duktig du är gumman.... har en vännina till mig som bantar med LCHF nu och hon precis börjat så har du några bra recept att skicka till mig på mejlen så eller om vet nån bra länk så kan du väl skicka till mig.... Kramis Maria

3 Emma:

skriven

anso gumman. Jag hänger inte med inom jobbfronten. Hur kommer detta sig?

puss o kram. vi ses nästa vecka tjohoee!

4 Emma:

skriven

Då förstår jag att du slutar. Bra gumman!

Jag längtar oxå, jääätemkt! Ska blir underbart att få träffa dig min pingla!

puss

5 Emma:

skriven

Vi e framme i örebro på fredag 1755. Jag lääängtar!! puss

Kommentera här: