Uppe i tid

Ja idag ringde syrran som bestämt kl. 10 för att väcka mig. Bra det där med personlig väckarklocka ;) Det är så lätt att jag sover till kl. 12-13 annars... Brukar ju inte komma i säng förrän runt 02.00 :S Inatt satt jag uppe med anatomin till ca 01.30 *pust*. Men nu tror jag att jag har sammanfattat alla stenciler och anteckningar vi gjort. Passar på att göra det mesta i Powerpoint, det är ju så kul o så lär man sig mer o mer för varje gång ;) Räknade igår att jag har gjort 39 A4-sidor :O Förhoppningsvis så har jag fått in nåt i huvet under tiden jag har skrivit... Annars blir det till o nöta, nöta!

Har fortfarande ingen tv heller så har inte så mycket annat för mig. Men igår kolla jag på Melodifestivalen via nätet o det gick ju bra ;) Undrar bara va fan det är för låtar som är med detta år? De enda som har vart riktigt bra är ju Linda Pritchard och Pauline och det va ju bara den sistnämnda som gick vidare (till 2:a chansen). Finns väl ingen risk att vi kommer ta hem nån seger i Norge iaf...

Dagens frukost blev ägg, lök-keso m rökt skinka & en kopp kaffe m grädde ;)



Förutom ägg har jag hittat nåt som jag inte klarar mig utan:


Så gott till sallad, på ägg etc.

Kommentera här: