Helgen

Den gick i träningens tecken ;) Igår var jag och Sofie från klassen på Zumba-marathon ute på Bosön. Det var tre jättebra ledare som delade på det 2 timmar långa passet. Jag tyckte Oscar var den bästa för han körde mest skaka rumpa, haha! Och hans pass var svettigast ;) De 2 timmarna gick hur fort som helst och man hade lätt kunna fortsätta ett tag till. Men jag kan säga att man var slut när man kom hem, det var bara att duscha, käka o slänga sig ner i soffan...



Idag var jag på Body Combat på gymmet vilket var lika kul och svettigt som vanligt :D Passade på att ta en promenad dit och hem (sammanlagt 1 timme) eftersom det var så himla underbart vårväder. Strålande solsken o cirka +12 grader, niiiice!

Utöver träningen har jag faktiskt inte gjort så mycket i helgen. Tycker det kan va skönt att bara ta det lugnt o inte ha några planer.

Kommentera här: