Vikt & mått efter 16 veckor

  Nu:   Totalt:
Vikt:

80,2 kg

+0,4 kg

-4,8 kg

       
Mage:

87 cm

-3 cm

-12 cm

Stuss:

114 cm

-2 cm

-4 cm

Lår:

68 cm

-2 cm

-3,5 cm

Vad:

38 cm

   -

-1 cm

Byst:

97 cm

-1 cm

-3 cm

Under byst:

85 cm

-1 cm

-2 cm

Arm:

31 cm

    -

-1,5 cm


Känns lite tråkigt att man inte går ner, men jag tränar ju ganska mycket nu så jag har förmodligen ökat i muskelmassa. Jag menar jag har ju trots allt minskat 9 cm i omfång de senaste 4 veckorna så nåt gör jag ju rätt! :D

Den här veckan har jag hittills kommit iväg på ett pass med Body Combat och ett Step-pass. Det är supersvettigt och jättekul!!! Imorgon ska jag på Zumba-marathon (2 timmar) på Lidingö och söndagen har jag bokat upp mig på Body Combat igen :D Har nämligen antagit en utmaning på gymmet, ska hinna med 8 Body combat-pass innan 1 maj för då kan man vinna något ;) Vore ju kul o vinna men jag gör det mest som en utmaning för mig själv. Har hittills fått en stämpel ;)

Kommentera här: