Lördagsmys

Tog sovmorgon till runt 11 och sedan åt jag en god frukost, känns som om det var evigheter sedan. Blev frökusar med skinka o paprika, ett kokt ägg och te framför tvn. Lovely! Kör numera frukost, ett lagat mål och sedan shaker på det. Får se hur det kommer gå med viktnedgången då. Lär förmodligen gå upp lite denna vecka då man samlar på sig vätska igen men sedan lär det nog gå sakta men säkert nedåt igen ;)

Vid 13:30 mötte jag upp Malin i Liljeholmen och vi tog en promenad in till Skanstull. Såg lite fina båtar, svanar och änder längs vägen. I Skanstull gick vi o tittade runt lite i butiker och jag shoppade ett par mysbrallor och en stickad lång polo på rean. Spottade även en kändis, Danny Saucedo på H&M. Det var ju lite kul ;)


Efter shoppingen så begav jag mig till Södra station och Malin till Mariatorget. Jag åkte vidare mot Cilla i Frösunda. Var jättekul att träffa henne igen :) Det var allt för längesen sist! Hade massor av tjejsnack att ta igen och även vi passade på att ta en långpromenad. Cilla är också med i en stegtävling på sitt jobb. Efter promenaden lagade vi lite gott käk. Blev kyckling med morötter, potatis, rödbetor i ugn till samt en sallad och egengjord dressing. Mycket gott! Kom hem strax innan 01. En mycket lyckad och rolig dag!!! :D

Dagens stegkvot blev: 24 210 steg

Kommentera här: