Maxi till Kombi

Eftersom jag lever på shaker/soppor för tillfället så blir det ju inte att man handlar någon mat, godis eller snacks. Så jag unnar mig själv lite annat smått och gott istället. Idag blev det en kokbok som heter "Matiga sallader". Den är fylld med massor av smarriga recept på sallader, både kalla och varma. Insåg nu att jag kunde köpt den för 100 kr billigare på nätet. Men men, det gör inget. Jag är glad över min investering :)


Anledningen till att jag köpte den är för att jag har nästan helt bestämt mig att fr.o.m. fredag (då jag har kört 2 veckor med bara flytande kost) så kommer jag börja äta ett lagat mål om dagen (och resten shaker) och då tänkte jag att jag kunde laga något gott från boken ;)

Det har varit lite jobbigt de senaste dagarna. Jag är hungrig nu och jag tänker mycket på mat och jag är trött! Men att klara av 2 veckor på bara flytande, det trodde jag nog inte att jag skulle klara av. Vi får se vad vågen visar på fredag. Känns inte så stor skillnad för tillfället och jag känner mig svullen då röda veckan är i antågande. Jag förstår så klart att resultatet kommer att bli långt ifrån förra veckans men lite minus hoppas jag på iaf...
1 Johanna:

skriven

Vilken underbar bok, jag är en riktig salladfantast så den skulle nog vara perfekt. Ska kolla upp den!



Jag har kört pulver av och på senaste året och för mig fungerade det bäst när jag åt ett mål mat om dagen :)

Lycka till!

Kommentera här: