Resultat efter 1 vecka med Slanka

Jag är helt förbluffad över hur bra det har gått och det är helt otroligt att man kan minska så mycket på 1 vecka! Jag är grymt nöjd med min prestation och det gör att jag vill kämpa vidare :D

Så här ser skillnaden ut på i kilo och centimetrar på 1 vecka!

Vikt: 85,3 kg -4,7 kg

Mage: 94 cm -11 cm
Rumpa: 120 cm -2 cm
Lår: 73 cm -1 cm
Vad: 40 cm -3 cm
Byst: 105 cm -
Under byst: 89 cm -4 cm
Arm: 34 cm -1 cm
Hals: 35 cm -


1 L:

skriven

Bra jobbat!!!

Jag har kikat i varje dag "sen sist" och trodde du gett upp! Skönt att se att du fortfarande är på rätt väg, vilka fantastiska resultat!

Vi väger ju nästan lika, hur lång är du? :)

2 Malin:

skriven

Heja heeeejjjaa Anso!

3 L:

skriven

Hej igen! Tack, men det känns lite segt nu, har precis fått min mens så jag känner mig mest deppig och svullen :( Är 173 lång, så där var vi däremot inte riktigt lika :) Tycker du att det är bra där i Älvsjö? Jag har "skrivit in mig" på Viktklubben i Hornstull, men Älvsjö är ju mkt närmre!

4 Elins viktblogg - VLCD/LCD:

skriven

Fantastiskt resultat! Grattis! Bra kämpat!

5 Elin igen:

skriven

skrev fel adress ovan ;P

6 Bruttan:

skriven

Vill man ha support genom hela perioden med slanka så gå via hornstull. I Älvsjö pratas det väldigt mycket om andra ting, inget som peppar dig utan egoboost till konsulenten tyvärr. Hon är super rar och allt där till men en konsulent ska stödja sig inte sin eget företag :(

Kommentera här: