Ny mobil

Idag har jag beställt en ny mobil från www.prispress.com, en grå Sony Ericsson w595 :D Det är dags att byta ut min gamla eftersom jag nu har tejpat ihop så att den ska fungera normalt :S Längtar tills den kommer. Alltid kul med nya tekniska prylar...







Hoppas den kommer snaaaaart!!
1 Emma:

skriven

Hej gumman. Uppsala reggae biljetter släpps på sön. Om vi bokar tidigt i år har vi kanske råd:) kiss kiss

2 Anso:

skriven

Ja vet :D Nästa år ska jag verkligen dit!!! Har fortf dåligt samvete för jag inte kom iväg dit i år...

3 Emma:

skriven

Ingen tvekan. Jag har tom övertalat jonas att följa med, hoho. O förresten. vad sägs om att ses nån gång i januari. De va alldeles för längesen, miss u!

4 Emma:

skriven

Det vore jättekul!

Vi e hemma den 110 jan igen. Så antingen slutet i jan eller efter lön=)

Puss

Kommentera här: